100 % natural

by



ma demachiam intr-o seara, cand am observat ca toata baia e plina de plastic. plastic la sampoane, plastic la geluri, plastic la balsam, plastic la creme, plastic la tonicuri, plastic la machiaj. you get the point. plastic peste tot.
apoi am venit in camera. pungi de plastic o groaza, sticle de plastic, si tot felul de alte chestiute de plastic.
si mi s-a luat!
am pus pe balcon de ceva vreme un teanc cu hartie, si acolo “arunc” hartia, pe care o duc la reciclat, si un sac cu “plastice”, care vor avea aceeasi soarta.
nu zic acu sa arunc tot plasticul din casa.. ca ochelarii, clestisorii de par, jucariile, pixurile.. chestii necesare😛 dar am renuntat la toate lucrurile de plastic de care nu aveam mare nevoie. si totimpul mai descopar cate ceva de aruncat.
ar fi nice sa bage si la noi pungi de hartie, in locul celor de plastic.
pana atunci, le puteti inlocui cu unele din material. merita sa dai 3 -5 lei pe o punga 100 % cotton, rezistenta, si destul de trendi acum. (se gasesc multe si mai ieftine si prin seconduri)

Tags: ,

3 Responses to “100 % natural”

  1. andra Says:

    stii ca de multe ori traind in rutina asta de rahat nu imi dau seama ce ma deranjeaza in casa asta si nu am timp sa imi dau seama ca ochiul meu e obisnuit cu imaginea asta si e chiar posibil sa ai stari de depresie din cauza caminului in care stai (asa cum esti trist sau melancolic cand e innorat)
    geniala ideea de inlocuire a plasticului cu bumbacul!!!!!

  2. Yoli Says:

    e ca si cum ai manca ceva plin de euri. stomacul nu digera, pentru ca nu e natural. si oamenii totusi le mananca. ca’s bune. ca e comod.

    si e f bine. atata timp cat nu incepi tu insuti sa simti ca ar fi ceva in neregula, asa cum simt eu de ceva vreme. si simt ca in casa mea sunt prea multe lucruri “nedigerabile”

  3. Anonymous Says:

    eu sunt acum in Germania si am observat pana acum 2 kestii demne de urmat in ceea ce priveste ecologizarea:
    1-sticlele de suc (da, alea de plastic, de cola, apa minerala de 1.5l si chiar de 0.5l) sunt returnabile!!! cand cumperi cola din supermarket platesti si sticla (0.25 eurocenti) destul de mult..si trebuie sa le duci inapoi sa-ti iei banii pe ele!
    2-in supermarketuri nu se dau pungi gratis, sa iei cu pumnu acasa! pungile se platesc peste tot! si vine lumea cu pungutzele de acasa, mai ales din bumbac si pun direct in ele cand fac cumparaturile (in loc de cos). Bine, la noi ar pune direct si ar pleca cu toata punga acasa, cel mai probabil :))

    A treia kestie-bonus, dar pe asta o stiam si in alte tari-gunoiul se arunca pe caprarii pentru reciclare, asa incat exista cam 4 tipuri de cosuri de gunoi: hartie, plastic, hartie+carton, cutii de carton (suc de ex), sticla (verde, alba, bruna), si resturi! inca nu m-am obisnuit cu ele, asa ca nu le stiu chiar bine :p
    Dar invat si va mai zic!

Leave a Reply

