welcome Gretel!

by

Gretel * , o buna prietena , va scrie incepand de azi pe acest blog alaturi de mine.

ea sta acum in Suedia, unde reciclatul si ecologia sunt la ordinea zilei.

alte reguli, alta educatie, alti oameni.

bine ai venit Gretel!! :*

*Codename: Adriana

10 Responses to “welcome Gretel!”

  1. Adriana Says:

    Bine te-am gasit, Yol
    🙂

  2. marius Says:

    Citeste comunicatul asta de presa. De fapt cred ca o sa te intereseze:

    Articol FAO si Consecintele ecologice ale consumului de carne (tradusa de noi in romana si am facut-o deja brosura printata. o frumusete de brosura :D)

  3. Yoli Says:

    nu m-a emotionat. inteleg ca este adevarat, dar nici un om nu poate reactiona cand i se spune intr-un fel agresiv ca ceea ce lui ii place este cah. este enervant stilul de abordare.

    in loc sa se mearga pe lucruri positive. ce bun e morcovu, ce buna e cireasa, nu zic decat ce rea e carnea. foarte proasta abordarea, si extrem de stresanta.

    actiunea de la fantani.. am trecut anul trecut din pacate pe-acolo, unde mi s-a zis intr-un mod destul de agresiv cat de groaznica e carnea, si m-am scarbit de felul in care mi s-a vorbit.

    acelasi lucru am facut si eu cand am scris acel manifest cu global warming, pe care cativa l-au gasit agresiv. si atunci am schibmat abordarea!

    eu personal stiu ca o sa renunt la carne, dar din propriile motive, si nu pentru ca mi s-a dat o brosura care spune ce scarboasa e carnea.

    si inca ceva: pentru cei 90 % dintre persoanele care consuma carne, vegetarienii sunt niste freaks si nebuni🙂. iar aceasta modalitate de abordare a problemei nu va ajuta, si cam pierdeti din credibilitate.

    si stiu ca ai vrut sa zici si ca-ti place noul template, dar ai uitat😛

  4. marius Says:

    da, e foarte misto noul template🙂

    mersi pt. feedback! e f important!

    Sa inteleg ca nu ti-au placut cele 2 materiale? Articolul FAO a fost tradus pur si simplu de la ei de pe site..

    Sunt de acord cu tine ca nu trebuie sa fii agresiv. Sunt total impotriva modului de a-ti impune punctul de vedere agresiv. Cred ca noi trebuie sa prezentam realitatea si sa lasam persoana respectiva sa ia decizia pe care o doreste. Dar probabil tu percepi ca agresiva simpla expunere a unor fapte, a realitatii. Realitatea e cruda si nu cred ca e cazul sa o coafam. Eu prefer adevarul, chiar daca e dur si neplacut. Bine, eu iau deciziile in general rational si mai putin dupa cum simt. Sentimentele sunt f. relative, se pot schimba chiar de la o zi la alta fara vreo explicatie.. Deci, pe mine daca vrei sa ma convingi de o chestie imi prezinti “the facts”, n-am nevoie de ocolisuri. Daca viata mea este in neregula la vreun capitol pur si simplu vreau sa mi sa spuna direct, dar argumentat. In concluzie, cred ca depinde de la persoana la persoana.. Unii considera o abordare agresiva, altii o considera prea soft. Fata de altii pana acum am fost chiar soft🙂

    Nu stiu cu cine ai avut conversatia mai neplacuta anul trecut, dar sper ca nu am fost eu😀

    Intrebarea de baza este: Cum ti se pare siteul svr? Ti se pare agresiv? Dar materialele de acolo?

    Mie imi plac oamenii ciudati😀 Dar stiu ca ai dreptate aici 100% ca vegetarienii nu trebuie sa para ciudati. Asta si trebuie urmarit: ca vegetarianismul sa devina fie mainstream, nu o subcultura.

    Te risiti sa vii duminica?🙂 Poate ne dai idei, poate o sa inteleg mai bine ce spui..

    anyway, link-urile ti le-am dat sa folosesti datele daca vrei. Nu-ti place stilul? Poate ca ar trebui sa scrii tu ceva! Poate invat de la tine😉 (Nu fac misto de tine, vb f serios)

  5. Yoli Says:

    🙂 eu am incredere 100% in ceea ce simt.

    nu erai tu, era o tipa

    sure, vin, sa-mi zici la ce ora unde si cum te gasesc. (nu 9 dimineata)

    ar fi cam penibil sa scriu eu, care nu sunt vegetariana. sa dau idei da.🙂 ne vedem maine

  6. marius Says:

    noi planuim sa ajugem pe la ora 12 la fantana la universitate, dar nu avem o ora batuta in cuie.. asa ca vino si tu pe la ora 1-2 (ca ne mai ia cel putin 30 de minute sa ne asezam toate chestiile)

    c u

  7. Yoli Says:

    ne vedem. o sa intreb de tine.

    si mai tarziu poti sa ma duci si pe mine sa duc porcul la abator? am ramas fara slana :))
    😛

  8. marius Says:

    grr! NOT vegan and not funny! :((

    Poate ca nu am mentionat, dar motivul principal pt. care sunt vegan este ca nu suport ideea de a chinui / ne folosi de animale pt. a ne satisface noi diverse placeri.

    O sa fiu destul de usor de recunoscut pt. ca o sa am o incaltaminte sport cu destul de mult rosu🙂 Asta pe langa ghiozdanul rosu si/sau bluza rosie :))

  9. Fruct Says:

    Esti atat de rosu.

  10. marius Says:

    Mi se mai spune si scufita rosie :))

Leave a Reply

