breathe planet!

by


rasfoind prin blogul Nu-mi place am gasit urmatorul post:

Nu-mi place încălzirea globală fascinante sunt comentariile. o sa fiti uimiti. o sa crapati de ras. o sa va speriati. o sa va ia tremuriciul, chestii metafizice, superkids-sii generatiilor viitoare,o sa gasiti diverse linkuri mai mult decat interesante. o sa vedeti cum unii cred ca tehnologia te salveaza de o natura isterica (i-mac – delete hurricane!!), o sa vedeti mai multe ipoteze (ex 2012), multe argumentari corecte, incat nici nu mai stii ce sa crezi.

adevarul este ca si eu sunt uneori bulversata, sau uimita, sau nelamurita, dar indiferent care este adevarul, am mai zis si o spun din nou: it’s a win-win situation.
si pana la urma totul se reduce la o chestiune de educatie si de bun simt. ca nu ne putem arunca gadgeturile si sa mergem sa traim in padure este de inteles, dar nu este de inteles faptul ca oamenii nu constientizeaza ca PLANETA SE SUFOCA.

independent de orice interpretare religioasa, pun botic si va spun ca planeta se va spala si ea de murdarie, exact cum face si omul: om- dush — planeta – inghetz

One Response to “breathe planet!”

  1. Alex Says:

    Nefiind bloghist incerc sa nu-mi prin urechile pe aici asa ca cel mai usor mi-a venit sa va las un mesaj tuturor ecologistilor si nu numai, sprijiniti cea mai mare miscare impotriva incalzirii globale. http://www.fabricadedistractii.ro/nou/index.php?menu_item=Evenimente&option=record&record_id=259&long=2
    Multumesc.

Leave a Reply

