"Colectati separat pentru un Ramnic mai curat! "

by


nu ma mai mira. era de asteptat intr-un oras atat de frumos si de ingrijit precum Ramnicu Valcea. Este prima oara cand vad asa ceva. Mi=a mai spus cineva din Japonia ca la ei gunoiul e astfel impartit, dar nu mai vazusem in realitate.
curioasa de fel, am bagat nasul in containerul cu plastic si se pare ca oamenilor chiar le pasa.
cand o sa vedem asa ceva si in bucuresti? sau poate sunt si nu stiu eu.. desi ma indoiesc]

Tags: , ,

2 Responses to “"Colectati separat pentru un Ramnic mai curat! "”

  1. Anonymous Says:

    nice blog😉 eu sunt din brasov si au fost si aici mai multe actiuni ”de curatare ” ca sa zic asa …elevii de la diferite licee s-au adunat ,au luat fiecare un sac si o pereche de manusi si s-au apucat sa stranga gunoaiele din diferite spatii verzi .Multi bucuresteni vin aici pt ca suntem la munte si dupa ce pleaca lasa ceva de nedescris in urma lor :-S .In orasul nostru sunt tomberoane pt sortarea gunoaielor dar nu am vazut tomberoane care sa sorteze sticla dupa culori. Chiar si eu am participat la ”curatenia” de pe un munte care cica e si rezervatie naturala …la sfarsitul zilei am dus sacii intr-un loc public ca sa vada toti cetatenii ce se afla in natura ;)) bye bye

  2. Yoli Says:

    nu cred ca numai bucurestenii au lasat, desi nu te contrazic. din pacate am aflat ca desi oamenii pun in valcea gunoiul unde trebuie, vine domnul gunoier si arunca tot la un loc.. ce-as putea sa mai comentez ..

    mersi mult ca ne citesti blogul, si daca esti interesat de subiect, poti sa si scrii in el🙂. let us know

Leave a Reply

