Cine nu renoveaza vara?

by

In vara asta cutiile postale ale bucurestenilor au fost inundate de cataloage /revistute cu “promotii” de la bricostore, praktiker si altii, de parca nu exista om in tot orasul care sa nu renoveze, zugraveasca sau macar sa-si ia o cabina de dus la cine stie ce super oferta. Si care sa fie dispus sa mearga pan’ la mall (cu masina!) ca sa economiseasca 5-10 RON in loc sa-si ia ce-i trebuie de la magazinul din colt.
Am vazut si blocuri in care pliantele erau puse cu zecile pe cutiile postale – sa le ia doar cei interesati. Si ramaneau acolo..

De curand mi-a venit ideea sa protestez in fata acestui asalt de hartie care nu ma priveste, si am atacat primul pliant care mi-a aterizat in cutiuta magica: carefour.. am gasit un formulat pe site, completat cu rugamintea de a nu-mi mai trimite materiale promotionale si de a-mi confirma primirea mesajului. Nu am primit nici o confirmare.. dar mi-am adus aminte de asta cand am dat peste catalogchoice.org, un site care permite americanilor sa se dezaboneze de la stuff.

Care faci o varianta in romana, care sa ne apere de asaltul super-mega-extra-reducerilor in cutia postala?

Tags: ,

Leave a Reply

