Mooncup

by

Atentie!!! Postul asta e doar pentru doamne!

Defapt, m-am razgandit, e si pentru domni, dar cu o conditie: trebuie sa le informeze pe doamme despre avantajele mooncup-ului (mai multe informatii gasiti la li nk-uri, in dreapta paginii).

Mi-am comandat un mooncup vara care tocmai a trecut, pe care l-am folosit de 2 ori pana acum. Asa ca ma simt in masura sa il recomand acum. Este incredibil, este cea mai igienica (daca urmezi instructiunile, foarte simple de altfel, din carticica care vine cu el), sanatoasa si un-messy (cuvantul nu exista, dar nu imi vine nici un altul in minte acum si sunt pe fuga) metoda. Si pe langa asta nu produce deseuri non-organice (inafara de mooncup in sine, pe care il arunci o data la multi ani – pana la 10).

Apropos, sper ca stiti ca aruncarea tampoanelor sau absorbantelor in toaleta nu e deloc recomandata. Cosul de gunoi e mai sigur.

Tags: ,

4 Responses to “Mooncup”

  1. Irys Says:

    Hey, mi se pare chiar tare treaba asta cu Mooncup! Mai ales ca recent circula pe net un e-mail despre cat de nocive sunt tampoanele. Prietenul meu a fost socat cand a vazut ca pe cutia de tampoane nu scrie nici un “ingredient” asa ca nu poti afla daca sutn din bumbac sau vascoza. Dar ia spune-mi, comanda a ajuns repede? Ai platit prin card sau prin “mail order”? Ma tenteaza f. tare ideea…

  2. Yoli Says:

    stiu eu asta
    a platit online si comanda i=a venit in vreo 2 sapt.

    am inteles ca depinde unde esti.. tara..

    da, pare a fi cea mai simpla si mai igienica alegere..

  3. maria Says:

    buna ziua, am si eu nevoie de o info. stii unde pot gasi un centru de colectare de haine?

  4. Yoli Says:

    nu stiu ce intelegi prin colectare de haine. nu cunosc vreo asociatie care sa ti le ia din casa.

    In schimb le poti da la diverse centre, cum ar fi Casa Ioana. http://www.casaioana.org cred ca este site-ul🙂

Leave a Reply

