The Plastic Age

by

Acum ceva vreme am facut pentru un curs o prezentare despre plastic, pentru care m-am documentat serios – si de unde mi-am capatat, probabil, aspectul semi-patologic pentru ideea de a folosi plasticul ca obiect de consum si a nu-l pretui la adevarata valoare (sau, inlocui cu materiale de lunga folosinta / reciclabile).

Are date despre cate deseuri de plastic se “produc”, despre ce si cat (putin) se poate recicla si cat (foarte putin) se recicleaza, si imagini haioase din Ice Age. Play!😀

Tags: ,

2 Responses to “The Plastic Age”

  1. teo Says:

    Firma la care lucrez este un foarte mare consumator de hartie ,carton si PE. Vrem sa reciclam aceste deseuri, dar nu am gasit inca o firma cu care sa lucram avantajos. Spun “avantajoss” pentru ca cei cu care am lucrat ne luau chirie pe containere atat de mare incat ne costa mai mult utilizarea containerului decat daca la trimiteam la ars.Credem cu convingere ca ar fi bine pentru mediul in care traim sa raciclm aceste materiale.Asta ar insemna intai de toate mai putina poluare.
    Putiti sa ne ajutati in gasirea unor companii din timisoara care sa recicleze aceste deseuri?V-am fi recunoscatori daca ne-ati da datele lor de contact
    va multumim

  2. Irina Says:

    Ciao Teo,

    noi suntem din Bucuresti si antenutele noastre eco nu au ajuns inca sa afle destule despre Timisoara..

    de pe internet iti pot spune sa incerci la
    copacul de hartie – timisoara: http://copaculdehartie.ro/index.php?sct=19&c=Timisoara

    sau la centrele de aici: http://gandeste-verde.blogspot.com/2007/08/centre-reciclare_31.html

    Spor & keep it green, ma bucur ca ganditi asa!

Leave a Reply

