Vopsele de par “veggie”

by
not-tested-on-animals_70.gif
Dupa atatea cautari, nu mai aveam speranta ca as putea gasi in Romania o vopsea testata dematologic.
Pentru cei care tin si la o culoare frumoasa a parului si la animalute cea mai intalnita solutie, cel putin in Romania, este Henna. Si eu am folosit henna, dar am vrut sa imi deschid parul (voi face rost de un decolorant testat derm. din Japan), iar Henna nu prinde pe par tratat chimic.
Asa ca am reluat niste cercetari facute acum ceva timp, in legatura cu vopselele din Romania, stiind din start ca cele comerciale de pe piata in varf cu L’Oreal trebuie scoase din discutie.
Am gasit o singura vopsea care se gaseste in Romania, la farmaciile Catena (pe net puteti gasi unde se afla acestea in orasul vostru). In Bucuresti sunt foarte multe, una este chiar la 5 minute de mine.
Color&Soin
7539400_7539401.jpg Aceasta este vopseaua, Color& Soin, iar eu voi fi cobaiul care o va testa cand imi voi primi decolorantul. :)
Paleta de culori este mare, deci aveti din ce alege. Este o vopsea “veggie” :) dar cu actiunea de acoperire a unei vopsele chimicale.
Pentru a afla mai multe despre Color&Soin, va ofer site-ul farmaciei Catena
si Site-ul producatorului: 3Chenes —> mergeti la Our Products –> Beauty –> Color&Soin.
Pentru cei care au ocazia sa sta in strainatate sau sa aiba acces la aceste produse am mai gasit niste vopsele netestate pe animale. Dati click pe poza pt link :)
Vopsea Naturtint
1-new-naturtint-and-intense-box.jpg
Link2
Vopsea Herbatint
herbatint_permanent.jpg
Vopsea Logona
coloration-logona-chdo-b.jpg
Vopsea Simply Organic
sc_tube_package.gif
Tints of nature
31_7625_max.jpg
Pentru culori goth, grunge, emo si ce mai vreti am gasit mai multe site-uri:
Beeunique - contine produse de la mai multe firme si culori divine
Stargazer - prima pg. a site-ului iti da ocazia sa alegi ce fel de gagica esti: goth girl, glitter girl, grunge girl, neon girl – pentru a-ti arata culorile specifice fiecarui stil – tres cool!

Bafta la colorat! :)
UPDATE! Nici vopseaua Revlon nu este testata pe animale. Am scris un articol AICI ! Succes! :)

Tags:

31 Responses to “Vopsele de par “veggie””

  1. irys Says:

    Hmmm tare ideea asta. Cautam o vopsea cu care sa imi deschid nuanta parului ca sa pot obtine un rosu mai aprins din henna. Crezi ca vopseaua asta color & soin dauneaza la fel de mult ca una normala? Pare mai naturista asa….

  2. yoli Says:

    nu dauneaza dar nu cred ca deschide nuanta parului. pentru ca asta as dori si eu fara decolorant.. dar nu stiu.. nu am intrebat dar nici nu cred ca are puterea de a decolora chiar vb de o nuanta doua. si ca sa decoloreze tre sa aiba a lot of poopy chemicals in it…

  3. irys Says:

    Cred ca o sa incerc ca nu am nimic de pierdut…nu vreau sa ajung la blond platinat, doa run saten deschis pe care sa prinda henna, u know. Poate merge. Dupa ce incerc va anunt ce a iesit :)

  4. yoli Says:

    zi si mie? tu nu stai pe mess? ca nu te gasesc niciodata.. dar esti totimpul promta cu commenturile pe bloguri :P . poti intra pe mess? ti s-a furat id-ul.. what;s up? :P

  5. Irys Says:

    :))) Nu prea stau pe mess Yoli, asa-i. Adica pot intra, nu mi-a luat nimeni identitatea….numai ca nu prea am timp, si daca intru pe mess ma asalteaza brusc 100 de oameni si eu prefer sa citesc bloguri…u know how it is. Plus ca de la servici nu merge decat web mess which is rather a pain in le ass.

  6. yoli Says:

    ok, atunci intra si lasa-mi nr de tel sa ne vedem la o cafeluta.. facem blogu asta de matrimoniale :))

  7. Adelle Says:

    Tot legat de produse veggie, take a look pe http://adelle.ro/2008/03/12/pentru-mine-si-lumea-mea/ .
    cine stie, eu tot incerc, poate primesc si eu o stea … ;)

  8. sebra Says:

    o intrebare am: cum se foloseşte henna?..am 2 pungi de henna( una roşie,una neagra) si nu ştiu cum s-o prepar să ma pot vopsi
    daca poate cineva sa mă lămurească ,îi multumesc:)

  9. yoli Says:

    mai, eu o singura data am folosit henna rosie. ce trebuie sa stii.. trebuie sa ai parul natural. henna nu prinde pe par vopsit/decolorat etc. orice tratat chimic.

    eu am combinat in ceva bol cu apa (poti combina si cu alte chestii. cauta pe net. multe tipe explica ce alte chestii au mai bagat) Si am amestecat pana s-a facut ceva combinatie asa noroioasa :). o pui pe par bine asa si stai cu ea.. poti sta si toata noaptea.. cu cat mai mult cu atat mai bine. noaptea pui o casca de dush sau .. un prosop si nush, improvizezi tu, sau, pe timpul zilei, cat poti mai mult. eu am stat 4 h, si a iesit bine.

    Nu este mare tehnica.
    bafta :)

  10. dokAxoveraree Says:

    How r u? your website is cool
    I have a new band and we just had a live gig you can see here:
    http://tinyurl.com/8lxnsg

  11. Beatrice Says:

    vreau verde’n cap!!!~x(…sunt din vaslui…si nu prea se gasesc vopsele asa de neobisnuite,dak ma intelegeti…si as vrea neaparat sa fac rost de o vopsea verde!!plz unde gasesc…nu stiu dak mai intru pe site-ul asta asa k va dau id meu:betty_best_angel
    mai vb!pa

  12. ~Vopseaua Revlon nu este testata pe animale~ « Stele verzi Says:

    [...] mai bine de un an am scris un post despre vopsele de par netestate pe animale. Erau vopsele veggy, fara amoniac. Am incercat Color et Soin atunci, (a costat cam 25 de lei) si [...]

  13. laura Says:

    vopseaua color & soin – o mare minciuna. pe cutie si in prezentare scrie “paraben free” iar in compozitie gasesti 5 parabeni .
    cum se explica asta ?

  14. ioana Says:

    Am citit intamplator dialogul dvs, si m-am gandit si va sugerez si vopseaua fara amonia SANOTINT , informatii pe linkul urmator :
    http://www.sfatulmedicului.ro/firme-medicale/vivasan_2338/produse/vopsea-pentru-par-fara-amoniac_5496#formular

    Sanotint decoloreaza 1-1,5 tonuri dar vand si decolorant, care este mai bland decit cele obisnuite.

    LOGONA,( Germania) care era recomandata mai sus, e drept intr-un comentariu mai vechi, este de fapt pe baza de Henna, sub forma de pudra, care se amesteca cu apa firbinte, ceai negru sau cafea tare( strecurata)- daca se vrea mai inchisa.
    Tot Logona produce si vospea crema Henna- henna deja preparata, care se aplica mai usor, da care se duce in cca 7 spalari. Cutia arata diferit.
    Henna ( Lawsonia Inermis Extract), are o culoare portucaliu-caramiziu-rosu- in functie de tara de recoltare. Este o culoare nu prea placuta , de aceea se amesteca si cu alte extracte de plante.

    Tints of Nature este fabricat in Anglia si este la fel ca si Sanotint, de buna calitate, fara prea multe substante nocive. Decoloreaza de asemenea pana la 2 tonuri. Are culori foarte naturale si acopera bine firele albe.

    Ioana

  15. Moonaleen Says:

    Ma bucur pentru ca am gasit atatea informatii despre produsele 3chenes. Deocamdata folosesc un produs anti-stres care nu se gaseste la orice farmacie. Sunt curioasa sa incerc vopsea de la 3chenes, insa stiti cumva pe unde se gasesc? Gasisem pe un alt blog doar 3 farmacii, ma refer doar la Bucuresti. Daca se poate, as dori o lamurire.
    Multumesc.

  16. yoli Says:

    se gasesc in farmaciile catena, farmacii care sunt in toata tara :)

  17. Moonaleen Says:

    Mersi. O sa ma duc si daca o sa gasesc, o sa anunt :) Am mai gasit un loc unde sunt prezentate bine diverse produse 3chenes
    http://3chenesbyms.blogspot.com/

  18. Chris Says:

    hello…eu cand ma vopsesc cu orice vopsea obisnuita ori am mancarimi, usturimi pe scalp, ori la o zi dupa, ori cand ma clatesc de vopsea resimt o amorteala a limbii si a buzei superioare…Este o reactie alergica?! Am incerca si Color and Soin si mi-a fost mai bine. Acum vreau sa revin la culoarea mea naturala si sa nu ma mai vopsesc o lunga perioada de timp…Ce parere aveti?

  19. yoli Says:

    Buna,

    Cred ca este posibil sa fie din cauza amoniacului. Color et soin nu contine amoniac. Eu acum am descoperit Gerocosen, care are culori f faine, si nu este testata pe animale, dar este cat de chimica posibil :) Color et soin mi-a iesit foarte repede din par acum 2 ani cand am scris acest post, si nu am mai cumparat de atunci.

    In concluzie, incearca vopsea fara amoniac sau daca astepti pana iese vopseaua, cea mai sanatoasa varianta este henna.

    Succes!

  20. Chris Says:

    henna ptr blonde?! Stiu k nu prea merge…eu o sa tot skimb marfca pana o sa gasesc una buna..dak nu..asta e..renunt si raman la culoarea naturala…

  21. dana Says:

    m-am vopsit cu color soin, in august,acum caut nuanta mea,1n, de cateva saptamani, nu o gasesc in nici o farmcie catena,pacat ca nu isi aprovizioneaza stocurile..e cea mai buna vopsea pe care am folosit-o pana acum, nu mi-a cazut nici un fir de par si e rezistenta, pt o vopsea fara amoniac. s-a vopsit si o prietena de-a mea dar nu i-a acoperit firele albe, asa ca, mai profit de ea pana imi apar fire albe…

  22. chris Says:

    dar pe firelealbe ce anume prinde?henna/color and soin?k la restul sunt alergica…

  23. chris Says:

    eu gasesc n1 in farmacia dom….sau fa comanda pe site-ul farmaciilor catena sa ti-o aduca….pupici
    intrebare henna prinde pe firele albe? dar color n soin? ce nuanta credeti k ar prinde p firele albe?

  24. adele tour Says:

    adele tour…

    [...]Vopsele de par “veggie” « Stele verzi[...]…

  25. ammona23 Says:

    Eu am descoperit asta http://www.pisica-neagra.ro si sunt incantada de cateva nunte incoace ( am incercat deja 5 :D )

  26. ammona23 Says:

    Eu am descoperit asta http://www.pisica-neagra.ro si sunt incantata de cateva nuante incoace ( am incercat deja 5 :D )

  27. LIA Says:

    Folositi Herbatint si n-o sa regretati, chiar daca mai are si unele substante “daunatoare’ totusi nu sunt atat de multe ca-n celelalte si nu in cantitate atat de mare; efectul este extraordinar, un par lucios, nuanta de negru este aproape de cea naturala si nu acel negru pronuntat ca la celelalte.

  28. LIA Says:

    Apropo, henna de la Sideris sa zicem ca vopseste parul alb, dar nu asa cum ne asteptam si-n plus mirosul urat de henna persista vreo 2 saptamani, si pe gat, dimineata se observa indigo-ul care se curata pe piele. Herbatint are un miros super de la samponul pe care-l da odata cu vopseaua.

  29. LIA Says:

    Color & Soin are o groaza de substante daunatoare; ti se ridica parul in cap citind ingredientele.

    • Cristinutza Says:

      Eu ma faceam cu Color and Soin ca la restul am reactii alergice! Dar am cautat pe net si-am citit despre Herbatint!pare super!O sa o folosesc cu incredere!Acopera si firele albe?

  30. LIA Says:

    bineinteles ca le acopera; este foarte buna. Foloseste pasii de aplicare a vopselei si vei obtine un par super

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

