Elemental.ro

by

not-tested-on-animals_70.gif

Elemental.ro –  este ofera solutii naturale pentru casa, folosind numai ingrediente de origine organica, fara adaosuri chimice si netestate pe animale!

“Noi am deschis acest shop de produse organice pentru ca dorim sa oferim o alternativa naturala pentru curatenie in camin si igiena personala. Prin ceea ce oferim si ceea ce cumparati dvs. ajutam comertul Fair Trade si reducem bob cu bob din poluare.

Respingem detergentii sintetici, inalbitorii optici, parfumurile toxice si chimicalele carea ne-au adus in epoca ‘mai alb ca albul’.”

Descoperisem acum vreun an acest site, dar nu stiu de ce nu i-am acordat importanta, si de curand am citit la Adelle acest articol scris foarte bine.

Pe scurt: femeile (mama) se plang ca de la spalat vase, rufe, etc detergentii le 

ard pielea, le ustura,si tot felul.

Primul lucru care mi=a atras privirea pe site a fost:

“Va asiguram ca nu vom pune in vanzare produse ce contin SLS / Sodium Lauryl Sulphate, Parabeni, Uleiuri Minerale/derivate din petrol, Coloranti Sintetici, Parfumuri Sintetice, Propylene Glycol , sau cele care au fost testate pe animale. “

=> datorita faptului ca sunt complet organicenu ataca pielea.  

De asemenea, totimpul cand curatam mobila si parchetul cu tot

felul de solutii chimice, imi vedeam iepurasul cum incepe sa linga tot pe=acolo..

si ma intrebam.. oare ce linge aia acolo…  daca pateste ceva… si mi-era teama

ca-mi otravesc odrasla :(  asa ca faptul ca am gasit aceste produse organice

este un lucru extraordinar pentru mine si Lola mea :)

Acum o sa va povestesc si experienta mea cu produsele comandate:


Detergent lichid ecologic de vase 1 LTR
san2006.jpg

are 1 litru, curata bine, are un miros usor, dar placut, nu mi-a uscat pielea, dimpotriva, si .. am inceput sa spal si eu vasele :P

are in lateral o fasie transparenta care iti arata cat lichid mai e.. foarte misto😛

Detergent ecologic lichid Multiutil din portocale 0.5 LTR
san0140.jpg

e yum yum, miroase bine, foarte oily, si se diluleaza si tot e oily si imi

hidrateaza mobila parchetul etc.

Detergent ecologic lichid Multiutil din uleiuri organice 1 LTR 

san3506.jpg

not so yum yum la miros, dar isi face treaba, are 1 litru – se si dilueaza, si isi face

bine treaba. Daca ati obs, am luat aceste 2 produse mutifunctionale astfel cu

doar 2 produse putand curata cam orice din casa.

Sapun lichid natural organic din plante Piersici-Masline 1 LTR 

san7816.jpg

pro: hidrateaza foarte bine pielea, are 1 litru – cacalau de sapun lichid

contra: pute de trazneste. a grasime nu stiu.. pute.. daca aveti nasucul sensibil,

sincer, nu va recomand.

adevarul e ca dupa 2 minte dupa ce te speli ramane un miros placut asa, si mainile  bine

hidratate.. dar pute!

are aceeasi banda transparenta in lateral, pe unde se vede cat ai consumat.🙂

In afara de asta, sunt foarte multumita de cele 4 produse. Taxa de curierat a fost

10 ron, produsele au venit la 2 zile dupa comanda. totul a fost fine and dandy.

Si in nici un caz dupa descoperirea lor nu ma mai intorc la chimicale.

Asa ca acord 5 stele lui Adelle pentru articol si 5 stele pentru Elemental.ro !

5_stele.jpg

One Response to “Elemental.ro”

  1. Adelle Says:

    Ura! Merci, merci pentru stelutze🙂

Leave a Reply

