19 aprilie – din nou, electricele ies in strada

by

Sambata asta, din nou, putem scoate electricele si electronicele stricate/ care nu mai sunt folosite in strada, in fata blocului, pentru a fi luate si reciclate.

De data asta ministerul a facut si un site pentru pentru campanie, http://www.deseurielectrice.ro/ – la inceput am crezut ca e un fals, pana am incercat sa dau click pe informatii si am vazut ca se descarca niste liste firave, in format proprietar Microsoft, trademark clar al ministerului­čÖé (si am vazut bannerul pentru site si pe site-ul oficial, mmediu.ro).

4 Responses to “19 aprilie – din nou, electricele ies in strada”

  1. mazilu Says:

    eu locuiesc in afara Bucurestiului si va spun ca la case s-au adunat prin gospodarii datorita spatiului generos, mult mai multe deseuri electrocasnice aduse si de catre cei de la oras
    Trebuiesc mobilizati primarii de comune !

    Oricum…succes!

  2. Irina Says:

    Buna ziua,

    si va multumim de comentariu. Dat fiind ca mi s-a parut o idee foarte buna, am dat un mail la ministerul mediului in care le-am dat link, si uitati ce raspuns am primit:


    Stimat─â doamn─â,

    Apreciem în mod deosebit implicarea activă a cetăţenilor în acţiunile care au ca scop protejarea mediului în care trăim.

    Ministerul Mediului ┼či Dezvolt─ârii Durabile are ├«n perspectiv─â realizarea unei astfel de ac┼úiuni ┼či ├«n mediul rural ┼či sper─âm s─â putem pune ├«n practic─â acest lucru chiar ├«n cursul anului 2008. Atunci c├ónd va fi posibil, vom informa cet─â┼úenii prin organizarea unei campanii ca cea pentru data de 19 aprilie 2008.

    Felicit─âri pentru blog ┼či a┼čtept─âm, ori de c├óte ori considera┼úi necesar, sugestiile ┼či opiniile dvs. referitoare la problematica mediului ├«nconjur─âtor.

    Acum nu ramane decat ca cei din afara oraselor sa coopereze si sa nu mai pastreze electrocasnicele vechi. Si pentru asta cred ca ar trebui ca, in principal, cei care duc aparatele vechi sau stricate ‘la tara, ca e loc, sa le pastram acolo, sa fie’ sa faca munca de convingere pentru debarasare.

  3. sorin Says:

    am si eu o intrebare: cand este urmatiarea debarasare?!?! intelesesem ca o sa se faca lunar, dar cand?

    multumesc

  4. Irina Says:

    Ciao Sorin,

    uita-te te rog la https://steleverzi.wordpress.com/2008/03/24/colectarea-deseurilor-electronice-continua-in-2008/ – am pus acolo atat datele pentru debarasarile “globale” (pe Bucuresti, adica :D) cat si pentru fiecare sector in parte.

Leave a Reply

