Cum a fost la Ziua cea mai verde

by

Sambata a fost ziua cea mai verde. In imagini:

toate (<10) pozele..

a inceput pe la 1, eu am ajuns candva pe la 3 cu ganduri mari sa interoghez toate ong-urile sa vad ce planuri au si unde m-as putea lipi ca voluntar – avand in vedere ca nu am foarte mult timp pe care sa-l aloc, dar vreau sa contribui..

Spre placuta mea surprindere m-am intalnit cu destul de multi cunoscuti, ceea ce a facut ca o parte din interogare sa se faca in timp ce se testa sunetul pentru concert – ceea ce a grabit lucrurile pentru ca deja nu ne auzeam bine😀

Pe scurt, toate asociatiile primesc cu drag voluntari, atat pentru actiuni punctuale cat si pentru implicare mai serioasa. Ce mi-am notat in particular:

  • greenpeaceface lobby politic (way to go!) si campanii de informare
  • de la bate saua (cei cu velorutia) am plecat gandindu-ma ca poate mersul pe bicicleta prin oras e totusi ok – entuziastii celor 2 roti insistand totusi sa merg la inceput cu cineva care are experienta ca sa ma invete
  • kogayon este numele muntelui sfânt al dacilor; asociatia este activa in zona buila-vanturarita unde a creat cea mai mica rezervatie din romania🙂
  • la terra mileniul 3am aflat ca se ocupa de lobby pe energie/schimbari climatice, si au si un proiect prin care fac parteneriate pentru a face educatie despre ecologie in scoli. Am aflat si ca EcoRom are un proiect prin care pune containere selective in scoli, si ca unii pusti sunt frustrati ca nu pot face asta si acasa (pt ca nu au unde arunca separat). cool
  • mai mult verde – din cate am inteles vor sa devina un incubator de proiecte eco. pe site au forum si vor sa creasca o comunitate mare de oameni interesati de ecologie/green living, care sa se ajute sa faca chestii in viata reala. foarte frumoasa ideea, din pacate cand am intrat pe site mi-a luat ceva sa gasesc ca trebuie sa ma inregistrez ca sa intru pe forum, iar ca sa ma inregistrez aveau 20 de campuri in care sa le spun totul despre mine in afara de marimea de la pantofi – nu pareau toate obligatorii dar daca nu le completai iti dadea eroare – yuck.
    later edit: forumul se poate citi la http://maimultverde.ro/forum si iti trebuie cont ca sa postezi.
  • la terra ecologica am fost foarte impresionata de ideea de ‘am vrut sa plantez copaci’ => am facut tot posibilul => am plantat copaci. Multi oameni s-au oferit pentru a ajuta initiativa asta, rezultand super faceri-de-bine. go simona!

In afara de asta, mi s-a parut foarte funny ca se imparteau fluturasi pentru revista ecopeople – o revista eco in print, pe hartie reciclata (“nici nu stii cat ne-a costat!”). Acum eu inteleg ca in print reclamele se platesc mai bine decat pe net si ca de asta probabil nu au vrut sa puna revista pe net.. :p

A doua parte a evenimentului a fost concertul – din pacate nu a fost foarte multa lume (spre deosebire de noaptea alba unde toata lumea a fost in strada), dar formatiile au cantat fain, asa cum ii stim. Dintre toate replicile eco legate mai mult sau mai putin fortat de melodii/pretexte din jur, cel mai mult mi-a placut solistul de la Byron cand a accentuat ca nu trebuie sa ne gandim sa fim ‘green’ din caritate pentru natura/ ca sa fim cool etc ci din pur egoism, pentru ca noi avem nevoie de un mediu cat mai nepoluat.

3 Responses to “Cum a fost la Ziua cea mai verde”

  1. Florina Says:

    Ce mult mi-as fi dorit sa vin si eu! A participat multa lume?
    Si in Timisoara a avut loc un eveniment similar organizat de Eco Club Timisoara.

  2. ca.tinca Says:

    pe forumul maimultverde poti intra fara sa ai user, insa nu cred ca poti posta. adresa: http://maimultverde.ro/forum

  3. Irina Says:

    Ciao,

    au fost in jur de 200 de oameni cred… destul de multi!

    catinca, mersi pentru adresa, intr-adevar se pot citi mesajele acolo.

Leave a Reply

