Pulsul pietei..

by

.. agroalimentare.

Astazi am mers la piata din nou cu plase pentru tot ce voiam sa-mi iau – luxul de a pleca de acasa spre piata, nu de la servici🙂.

Intamplator unul din vanzatori a remarcat ca am mai multe si a zis ca ‘a, va pregatiti pentru cand vine legea si vor costa pungile‘ (1 ianuarie). De aici discutie animata intre 3-4 vanzatori – unul nu intelesese exact daca tre’ sa aplice taxa la kil sau la punga, altul era suparat ca de ce nu poate sa adauge la pret, asa cum face acum. Unul se revolta ca acum 4-5 ani toata lumea voia sa iti dea comerciantu’ punga, acum iar se suceste lumea..

O idee ar fi ca daca tot costa punga (0.2 lei daca am inteles corect), atunci mai degraba iti iei 6 rosii decat 2 – sa maximizezi costul. Deci parerea mea e ca masura asta s-ar putea sa-i avantajeze pe pietari.🙂

ps: Un articol despre noua lege

Tags: , , ,

4 Responses to “Pulsul pietei..”

  1. vegancorr Says:

    Acum o sa fiu putin carcotas, dar chiar vreau sa stiu de unde iei tu 4 rosii cu 0.2 lei😀

    La mine cea mai funny replica cred ca a fost “dar punga e gratuita..” lol

  2. Irina Says:

    Misto ca esti in “tabara anti-pungi”😀

    Pai nu gasesc cu 0.2 lei🙂 Da’ daca tot bani pe punga (da, o suma nesemnificativa) mi se pare normal sa iau 6 rosii nu 2 – sa nu mai dau si data viitoare bani pe plastic🙂

    Asta cu punga gratuita “it’s a classic”, ca sa zic asa.. totusi de curand am intalnit o vanzatoare la piata care mi-a zis ca foarte bine ca reutilizam pungile, ca fac mult rau astea aruncate cand ajung pe camp..

  3. Dana Says:

    In orice caz cred ca o sa vedem mult mai rar persoane care isi pun cate trei produse intr-o punga dupa care desfac inca o punga, in care pun iar trei produse…. când toate ar putea incapea intr-una singura…
    Mi se pare si mult mai lent sa stai sa desfaci cinci pungi, si sa pui produsele in ele. Cu o plasa mare si incapatoare merge mult mai repede, aproape ca tin ritmul cu casierita si masina piuitoare😀

  4. Irina Says:

    Ciao Dana,

    bine ai venit pe steleverzi🙂

    Intr-adevar, e mult mai misto cu un container de nadejde – ghiozdan sau plasa de “carpa” decat cu plasutele de plastic..
    mi-am adus aminte de o scena de cosmar – acum 4-5 ani, in mijlocul intersectiei de la grozavesti unul din produsele cumparate din carrefour a gaurit punga de plastic si s-au revarsat toate pe jos😐 dupa aia super distractie cu cate 3 pungi in fiecare mana sa aduni ce cazuse pe jos🙂
    Ma bucur mult ca din ce in ce mai multi incep sa vada ca multitudinea de plase de plastic for free e o chestie nu foarte valoroasa in sine🙂

Leave a Reply

