22 septembrie = o zi fara masina mea

by

16-22 septembrie – o zi fara masina mea.. in orasul meu

Iar pe 22 septembrie.. din nou zi fara masini😀
detalii despre evenimentele din 22 septembrie

Pentru toata lumea, lansam o invitatie pentru luni, 22 septembrie 2008: renuntati o zi la masina personala si veti vedea ca orasul in care traim poate respira mai usor!

Pentru cei care agreeaza si pedalatul in grup, veniti la o plimbare impreuna, pe biciclete (sau pe jos, pe role, triciclete si orice alte mijloace de transport alternativ) in jurul orelor 18.00, la defilarea demonstrativa a biciclistilor “O zi fara masina mea in orasul meu”.
Sunteti toti invitati la o plimbare demonstrativa, prin care sa facem o dovada clara ca in Bucuresti exista FOARTE MULTI BICICLISTI care isi doresc sa circule in siguranta si confort pe SOSELELE capitalei!

(via BateSaua)

Leave a Reply

