Carrefour – bye bye, pliante

by

Azi – prima victorie in lupta cu pliantele cu super-oferte care-mi umplu cutia cu hartie de reciclat: Carrefour. Am sunat la numarul lor free (0800-0800-02) si le-am zis ca nu mai vreau sa primesc pliante in casuta postala. Ma asteptam sa spuna ca nu se poate, insa in schimb mi-au notat adresa si m-au asigurat ca nu voi mai primi nimic de la ei. Super tare!

ps: cand am cerut acelasi lucru prin e-mail nu mi-au raspuns

ps2: daca si pe voi va enerveaza pliantele publicitare, urmariti pagina in care am ridicat problema pe site-ul schimbalumea.ro

Tags: , ,

3 Responses to “Carrefour – bye bye, pliante”

  1. Dana Says:

    tare! ma intreb daca intr-adevar o sa se tina de cuvant. Nu de alta, dar cred ca distribuitorii care sunt pe teren nu se sinchisesc nici cat negru sub unghie de indicatiile serviciilor centrale. sa ne tii la curent!

  2. Irina Says:

    Ciao,

    e intr-adevar intrebarea al carei raspuns face diferenta. La telefon am intrebat de vreo 3 ori (in frazar diferite) daca de acum nu voi mai primi nici un pliant si mi-a raspuns ‘da’ de fiecare data. Deci inca mai sper😀

    O sa combin asta cu initiativa stickerului pe cutia postala – http://schimbalumea.ro/solutions/view/5 – soon to come to reality😀

  3. Fara reclame, va rog! at Gramo`s World Says:

    […] fiind offline, mananca o gramada de hartie (in jur de 10kg/scara de bloc/saptamana, zice cineva Irina pe Schimba Lumea). Asa ca o sa ne facem niste stickere si o sa ni le lipim pe cutia postala (n-am […]

Leave a Reply

