“Marea plantare” continua pe 29 noiembrie

by

“Marea plantare” continua – sambata, 29 noiembrie si luni, 1 decembrie se planteaza!

Daca vreti sa ajutati la refacerea centurii verzi a Bucurestiului, plantand copacei alaturi de Mai Mult Verde, o puteti face si in weekendul care vine.

Cum se desfasoara o zi de plantare? Transportul si micul dejun sunt asigurate de organizatori; se ajunge la locul plantarii, se impart unelte si se explica ce trebuie facut, dupa care urmeaza lucrul efectiv, cu pauza pentru masa de pranz, din nou asigurata. In ziua in care am fost eu pamantul era destul de moale asa ca am putut sapa gropi si eu, fara efort deosebit.

Inscrieti-va la: asociația@maimultverde.ro.

Tags: , ,

3 Responses to ““Marea plantare” continua pe 29 noiembrie”

  1. Dan Says:

    Faina initiativa, too bad ca nu sunt mai de aproape, ca altfel ma bagam si eu!

  2. Andreea Vaas Says:

    foarte frumoasa intitiativa voastra as vrea si eu sa particip

  3. Irina Says:

    Ciao Andreea,

    cred ca sezonul de toamna s-a incheiat la plantat, cu siguranta vor mai fi plantari la primavara. O sa incerc sa anunt din timp aici pe blog toate evenimentele organizate de asociatiile eco – inclusiv in sectiunea ‘evenimente eco’ din sidebar.

    Pana atunci, poti participa la plantarea unui pomisor cumparand un brad “la ghiveci” de Craciun – si returnandu-l pentru a fi plantat.

Leave a Reply

