Sa nu fim oinci/ moomoos!

by

boul14

O initiativa de care am aflat, evident, prea tarziu,😛

Dar nu conteaza, timpul nu este pierdut. Eu nu stau niciodata pe partea stanga, este o chestie de bun simt. Daca ti-e lene sa te deplasezi macar sa nu ii incurci pe altii mai zglobii.

Nu zic ca cei care stau pe stanga o fac intentionat, dar nu realizeaza ca nu s-au plasat prea strategic, si daca iti ceri scuze si vrei sa treci, multi fac moace. o doamne! ce drame!🙂

Daca si voi puneti botic cand oamenii necivilizati stau pe <—,  semnati aceasta petitie

2 Responses to “Sa nu fim oinci/ moomoos!”

  1. 3oinci Says:

    Ştii ce ar fi cu adevărat marfă?
    Să se facă o petiţie şi numai oamenii care au cu adevărat nevoie să folosească scările rulante, ele consumă multă energie electrică “degeaba” în unele cazuri, copii mici se joacă la ele sau… multe alte cazuri de genul… eu unul refuz să merg pe ele mai ales când am alternativa de a urca pe o scară (după ce am mâncat prea mult la mc :))

  2. yolipossum Says:

    mai bine scoatem scarile rulante!
    facem ceva sistem sa te catapulteze asa pana sus ;)) o prastie xxl ceva😀

Leave a Reply

