~Vopseaua Revlon nu este testata pe animale~

by

revlon

Acum mai bine de un an am scris un post despre vopsele de par netestate pe animale. Erau vopsele veggy, fara amoniac. Am incercat Color et Soin atunci, (a costat cam 25 de lei) si dupa 3 -4 spalari a curs toata vopseaua. Restul nu se prea gasesc in Romania, si dupa ce am incercat cu Color et Soin am renuntat.

Am inceput sa caut din nou de curand, fara sa imi pun mari sperante, si am gasit un rezultat neasteptat!

5DZ142503

Vopseaua Revlon, care se poate gasi usor in hipermarketuri, farmacii, magazine, NU este testata pe animale. Este o vopsea normala, chimica, asa cum ne placešŸ™‚ si animal friendly.

Mai mult, marca Revlon nu mai testeza de f multi ani produsele sale pe animale, avand aprobarea Peta. Pe site-ul Caring Consumer Revlon este trecut pe lista “Cruelty-Free Companies and Products”.

Astfel,Ā  Revlon devine singura firma producatoare de vopsele de par de pe piata, de o calitate buna si usor de gasit pentru consumator. Pentru asta ii acordam 5 stele verzišŸ™‚

5_stele

5 Responses to “~Vopseaua Revlon nu este testata pe animale~”

  1. 3dS Says:

    super

  2. Vopsele de par “veggie” « Stele verzi Says:

    […] Bafta la colorat! UPDATE! Nici vopseaua Revlon nu este testata pe animale. Am scris un articol AICI ! […]

  3. sil Says:

    Uf… eu m-am facut vreo 2 ani cu Colorsilk, dar nu cred ca merita chiar 5 stele pentru ca are nota 9 din 10 ca si nivel de toxicitate pe site-ul Safe Cosmetics http://www.cosmeticsdatabase.com/wordsearch_free.php?hq=colorsilk+revlon&go=go
    Practic, este cam cel mai toxic produs pe care l-am folosit si apreciez ca nu testeaza pe animale, dar nu e ok ca bifeaza toate de mai jos:

    -Cancer
    -Developmental/reproductive toxicity
    -Allergies/immunotoxicity
    -Use restrictions
    Other concerns for ingredients used in this product:
    Neurotoxicity, Endocrine disruption, Persistence and bioaccumulation, Organ system toxicity (non-reproductive), Miscellaneous, Multiple, additive exposure sources, Irritation (skin, eyes, or lungs), Enhanced skin absorption, Contamination concerns, Occupational hazards, Biochemical or cellular level changes

  4. yoli Says:

    iui, cam nasol. eu am trecut de multa vreme pe gerocosen, care are culori nice si este si romaneasca si netestata pe animale. win win situationšŸ˜›

  5. Ioana D Says:

    De fapt, Revlon testeaza pe animale, chiar conform link-ului pe care l-ati pus catre PETA. Un simplu search arata astašŸ˜¦

Leave a Reply

