APTA- un blog despre produsele netestate pe animale

by

Ati vazut de-a lungul timpului, din cand in cand,  posturi legate despre produse netestate pe animale pe Stele Verzi.

Testarea produselor cosmetice pe animale este o practica barbara si care nu ar mai trebui sa existe avand in vedere toate alternativele existente.

Stiu si simt ca in viitor oamenii nu vor mai purta piele (deja in mall-uri magazinele pentru segmentul young au incaltaminte preponderent din alte materiale decat piele- wonderful news), nu se va mai purta blana, nu vom mai testa pe animale. (Pentru societatile viitoare vom fi doar alte civilizatii barbare)

Dar pentru a accelera aceste parti din constiinta noastra, trebuie fim constienti de ceea ce se intampla in jurul nostru- sa incercam sa lasam cunostintele preluate de la parinti/ bunici si sa gandim singuri de la zero. Este cel mai greu proces, in care  realizezi ca majoritatea lucrurilor nu sunt chiar cum ai fost  invatat tu ca sunt.

Am mai scris despre produse netestate pe animale pe Stele Verzi pentru ca acest subiect tine de educatie si civilizatie. Dar pentru ca sunt prea multe de zis, si totusi vrem ca Stele Verzi sa trateze mai mult subiectele care tin de ecologie, am creat un blog separat: Alternativele produselor testate pe animale.

Exista si o sectiune de bannere de mai multe dimensiuni pe care le puteti adauga pe site-ul vostru daca va aflati printre cei care nu cumpara produse testate pe animale. ex:


Orice intrebari aveti legate despre acest subiect le puteti pune pe blog printr-un comentariu la un post sau la pagina Despre APTA


8 Responses to “APTA- un blog despre produsele netestate pe animale”

  1. sideris Says:

    Esti optimista cu privire la viitor 🙂 Ma bucur, desi din pacate prezentul nu surade bietelor animale. Eu as spune ca ok, poate ca suntem noi, oamenii, stapanii lumii (desi am unele dubii), dar in orice caz ne comportam ca niste stapani rai… Dar mi-ai “transferat” rapid mai multa incredere in om si pentru asta iti sunt recunoscatoare.

  2. yoli Says:

    Ma bucur, Sideris, ca ti-am dat incredere. Si tu poti transmite increderea asta mai departe si fiecare la randul lui samd. 😛

    ps: nimeni nu este stapanul nimanui 😛 nici al copilului, nici al animalului, nici al spatiului, nici al pomului etc etc 🙂

  3. econinja Says:

    Excelent articol!Sunt vegan si doresc cat mai multe informatii despre produsele fara cruzime.Si eu folosesc himalaja dental cream.Cu sapunul ma desacurc mai greu,iau Nivea care nu este experimentat pe animale dar:nu stiu daca e 100%vegetal.
    Vasele le spalam cu sare avem niste bureti pentru bucatarie foarte buni.
    Parcetul il curatam cu un fel de clever ecologic dar contine cera de albine,dar eu coinsum miere si polen ca sunt nevoit sa fac asta.La mine in cluj informatia despre hrana vegana este foarte slaba.Ma ocup cu nedicina naturista si alimentatia sanatoasa,si vreau specializare in hrana vegana pentru caini.Am doi caini care sunt vegani-stiu ca multi ma dusmanesc pentru asta dar tin sa spun ca nu i am fortat:cand mancau carne salivau dupa fructe si alte vegetale asa ca nu vad sensul sa le dau suferinta si boala ca hrana-si cand spun ca:spirulina contine de 12 ori mai multa proteina decat carnea de vita plus 18 aminoacizi de baza si B12 ,nucile sunt cat carnea de porc slaba dar spre deosebire de carnea de porc sunt:sanatoase si folosirea lor e etica,in aceste cazuri cred ca nu mai e nevoie sa mi pun intrebarea daca e bine sau rau ce fac hranindu mi cainii vegan.Am si niste retete de mancare vegana pentru caini.
    Succes in continuare.

  4. econinja Says:

    Mari noutati:iata petitia internationala impotriva cruzimii fata de animale din romania:
    http://www.petitieonline.ro/petitie/adoptarea_initiaativei_legislative_nr_pl_x_912_19_12_2007_aprobata_de_senat_inca_din_2007_avand_ca_obiect_modificarea_si_completarea_oug_155_2001_-p13295050.html

  5. yoli Says:

    @ econinja

    exista multe sapunuri vegetale/ naturale sau bio/organice (galador.ro, elemental.ro). Eu locuiesc tot in Cluj, si sapunuri mai naturale se gasesc la farmacia naturista din centru de pe Ferdinant, vizavi de Central, si produse de curatenie/ cosmetice se gassc la Casa Bio si Cosul Verde. Nivea nu este deloc vegetal, dar nu testeaza pe animale, si fata de un sapun bio/organic se merita ca pret – dintre firmele de cosmetice “chimice”, Nivea mi se pare si de calitate.

    cu cainii vegani nu tare sunt in cunostinta de cauza. eu am un iepuras si .. ea este vegana oricum 🙂

  6. Ela Says:

    Nu cred ca este o problema chiar atat de mare. Produsele care ajung sa fie testate pe animale sunt deja avansate, adica acestea sunt teste finale, inainte de a fi folosite de catre oameni. Ele sunt relativ sigure, iar testarea pe animale este o verificare suplimentara, finala.
    Cred ca este mai bine ca mai intai sa se testeze daca un medicament sau chiar un sampon este bun pe animale si nu pe oameni… Imi plac foarte mult animalele, dar mai mult imi plac oamenii.

    Ceea ce trebuie interzis cu desavarsire este chinuirea animalelor ca entertainment (inclusiv la circ). De asemenea, se pare ca este o problema mare violenta “domestica” – adica oameni care nu au grija de propriile animale, care le chinuie si le tin in conditii improprii. Astea mi se par probleme reale

  7. Cosmetice Says:

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  8. bibi Says:

    Econinja, te iubesc. Daca macar 50% din populatia globului ar fi ca tine, as trai mult mai linistita. Iubesc neconditionat astfel de suflete pure la tine.

Leave a comment